מדוע סרטי תדמית חשובים כל כך?

אם אתם מחפשים דרכים יעילות כדי להרחיב במהירות את העסק שלכם, ולמכור יותר ממה שאתם מוכרים כרגע, אתם חייבים שאסטרטגית השיווק שלכם תכלול גם יצירת סרטי וידאו קצרים ותכליתיים. זה לא סוד שסרטוני הוידאו הופכים ליותר ויותר פופולריים בימים אלו, ועם נתונים המראים כי יותר מ- 55% מהאנשים צופים בסרטונים על בסיס יומי ומבזבזים בממוצע 2.6 יותר זמן על עמודי וידאו, זה די ברור לאן נושבת הרוח ותעבורת האינטרנט העולמית. וזה די ברור שגם העסק שלכם חייב אותם.

עליית תוכן הוידאו

היום אנשים רעבים למידע, אבל הם רוצים לקבל אותו מהר. אז הם מעדיפים לבלות 2-3 דקות בצפייה בווידאו, מאשר להשקיע 15-20 דקות בקריאת טקסט. סרטי תדמית למשל, יכולים לעזור לעסקים להבהיר את עקרונות המפתח שלהם לקהל הרחב במעט מאוד זמן. בנוסף, ניתן להעלות אותם לא רק באתר האינטרנט שלכם, אלא בכל מקום באינטרנט, כולל ביוטיוב ובמדיה החברתיות, כדי לקבל חשיפה מקסימלית באינטרנט. אתרים רבים כגון וימאו ויוטיוב מקבלים מיליוני צפיות ביום. והחשוב מכל, הווידאו שלכם יכול לעבור אופטימיזציה לתוצאות מנועי החיפוש, מה שיתן לחברה שלכם חשיפה מיידית למיליוני קונים פוטנציאליים. רק דמיינו מישהו מהאזור שלכם שמחפש בגוגל את סוג השירות שאתם מעניקים ולפתע צץ סרט התדמית של העסק שלכם! הוא מיד ילחץ עליו לקבלת פרטים נוספים.

יתרונות סרטי התדמית

  • חשיפהסרטי תדמית עוזרים לכם להגיע למיליוני אנשים בתוך זמן קצר, מבלי לבזבז יותר מדי כסף על שיווק. אם הסרטון שלכם טוב, הוא גם יכול להפוך לויראלי ולהשיג מיליוני צפיות בתוך ימים. אין שום צורה אחרת של שיווק שיכולה להציע תוצאות מרשימות כאלה במחיר נמוך כל כך.
  • ויזואלז'– עם התוכן החזותי הנכון, אתם יכולים בקלות להעביר את המסר השיווקי בצורה יעילה יותר, כי כי המדיום המסוים מעורר מספר חושים בו זמנית. השימוש בצליל ובתמונות מעורר תחושה והבנה טובה יותר של הרעיון אותו אתם מנסים להעביר. אם חושבים על זה, הראייה היא החוש הדומיננטי ביותר שלנו. רוב המידע המועבר למוח הוא חזותי. אז אם אפילו תמונות רגילות יכולות להגביר בצורה מסיבית את המעורבות הרגשית, דמיינו מה סרטון וידאו יכול לעשות.
  • טכנולוגיה – הטכנולוגיה החדשנית הקיימת כיום מאפשרת ייצור זול של קטעי וידאו, מכיוון שהחומרה, כגון תוכנות העריכה, המצלמות, ופריטים חשובים אחרים, זמינים כעת במחירים זולים. חברות רבות מציעות כיום הפקת סרטוני וידאו, סרטי תדמית וגם סרטי אנימציה, במחירים סבירים לעסקים.
  • המרה – שימוש בסרטוני וידאו משתלם – הוספת סרטון תדמית בדף הנחיתה יכולה להגדיל את ההמרות ב -80%. כמו כן, הסרטון יכול להוביל ישירות למכירות. מחקרים מראים כי 74% מהמשתמשים שצפו בסרטון וידאו המסביר מוצר או שירות מסוים, רכשו אותו לאחר מכן. 
  • אמון – אמון הוא מה שעומד בבסיסן של ההמרות והמכירות. אבל בניית אמון צריכה להיות מטרה בפני עצמה. כל הרעיון של שיווק תוכן מבוסס על אמון ויצירת קשרים ארוכי טווח. הפסיקו לנסות למכור בכוח, ותנו לאנשים להגיע אליכם, על ידי מתן מידע מעניין ושימושי. סרטוני תדמית יכולים לטפח אמון. כמה צרכנים עדיין ספקנים לגבי רכישת מוצרים ושירותים באינטרנט, כי הם חוששים מהונאה וממרמה. סרטונים אלו מייצגים את המוצרים שלכם בצורת שיחה. וזה יוצר תחושה של גישה אישית, ולכן 57% מהצרכנים אומרים כי סרטוני תדמית נתנו להם את תחושת הביטחון הנדרשת כדי לרכוש באינטרנט.

 

וידאו הוא אחד מצורות התוכן הפופולריות ביותר בעולם, והאמת היא שהוא לא צפוי ללכת לשום מקום בקרוב. וזה הגיוני: בעולם הדיגיטלי הלא אישי, אנחנו משתוקקים לקשר ולאישיות. אנחנו רוצים לראות ולשמוע אנשים בהקשר של החיים האמיתיים – זה משמעותי. לכן ברטוני וידאו הם לא רק כיף, אלא באמת אחת הדרכים הטובות ביותר להתקרב לקהל שלכם ולתת להם הצצה אמיתית של מה אתם, והעסק שלכם עושים. המפתח כאן הוא לחשוב מעבר לרווח ומוצר – להראות להם משהו על הפילוסופיה שלכם, לחלוק מידע על אירוע מעניין, או להציע מידע בעל ערך. ככל שהם יודעים יותר עליכם, כך סביר יותר שהם יישארו בסביבה.