איך מתבצע איתור כספים לפי תעודת זהות?

אנחנו עובדים קשה מאוד עבור הכסף שלנו, וזקוקים לו מאוד לטובת מגוון רחב של מטרות, גם בהווה וגם בעתיד, כשכבר לא נוכל לעבוד. למרות זאת יש לא מעט כספים ששייכים לנו ושאנחנו לא מודעים לקיומם. לפי נתוני משרד האוצר מדובר בסכומים של מיליארדי שקלים ובמאות אלפי ישראלים שיכולים לגלות פתאום אוצר – בקלות ובפשטות, באמצעות איתור כספים לפי תעודת זהות.

למה יש כספים אבודים?

לחלק מאיתנו ישנם חסכונות פנסיוניים ישנים, ממקומות עבודה שבהם עבדו לפני שנים רבות, ושהם כלל לא זוכרים אותם. באופן דומה יש ביטוחי חיים שנשתכחו עם הזמן ואפילו חשבונות בנק רדומים שמשום מה בעליהם שכחו מקיומם.

בנוסף ייתכן מצב שבו אדם הלך לעולמו ויורשיו לא מודעים לכלל הנכסים שהיו ברשותו – קופות גמל, חשבונות בנק וכו'.

בכל המקרים הנ"ל כדאי לאתר כספים לפי מספר ת.ז., ולמעשה מומלץ לכל ישראלי לעשות זאת כדי לדעת בוודאות שאין כספים אבודים.

דרך ראשונה: הר הכסף

דרך אחת לבצע איתור כספים לפי תעודת זהות היא באמצעות הר הכסף. הר הכסף הוא אתר שהוקם ביוזמתו של משרד האוצר בדיוק למטרה זו – לסייע לישראלים לאתר את הכסף. הכניסה לאתר היא לפי מספר תעודת זהות, שלכם או של קרוב משפחה שמת ושאתם מבקשים לברר האם הותיר כספים לא מוכרים, וכרוכה בתהליך הזדהות קצר.

בתוך האתר ניתן למצוא גם חשבונות בנק רדומים וגם חסכונות פנסיוניים ופוליסות ביטוח חיים.

איתור כספים לפי תעודת זהות בעזרת חברה שזו המומחיות שלה

דרך נוספת לאתר כספים על בסיס תעודת זהות היא להיעזר באחת מהחברות הרבות שפועלות בתחום. היתרון העיקרי בקבלת שירות מקצועי הוא שבדרך כלל תקבלו גם המלצות יקרות ערך לגבי השימוש בכסף שאותר. בנוסף בזכות הבקיאות המקצועית אין סיכוי לפספס מידע קריטי כך שתוכלו להיות בטוחים שכל הכסף ששייך לכם אכן יצוץ.

איתור כספים לפי תעודת זהות עם מומחים מנוסים עשוי להיות פעולה משתלמת מאוד שמשדרגת את איכות החיים שלכם הן בהווה והן בגיל הפנסיה – ומומלץ לא לפספס את ההזדמנות.