אם יש מקום בו התחרות משתלמת, זה המדיה החברתית, שאפשר לסכם בשתי מילים – אינסטגרם ופייסבוק. שתי הפלטפורמות הסופר פופולאריות הללו שייכות ל"מטא", שזה השם החדש של קבוצת פייסבוק, וכלי הפרסום היעיל ביותר בעולם כיום. ניהול עמודי פייסבוק הוא כלי העבודה העיקרי של חברות בכל סדר גודל בכל העולם. ממייקרוסופט ועד חנויות בגדים מקוונות – כולם נמצאים שם, ובצדק.
ניהול נכון של עמוד פייסבוק הוא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר במיתוג העסק שלכם, ואם אתם מבצעים אותו בצורה חכמה, אתם בהחלט בדרך להצלחה מסחרית מסחררת, לעיתים מעבר למה שתוכלו לתאר לעצמכם. הכוח של כלי הפרסום של פייסבוק חזק, אבל הכוח של ניהול עמוד חכם חזק עוד יותר.
היתרונות של ניהול עמודי פייסבוק
ניהול עמודי פייסבוק בצורה חכמה מאפשר לכם ליהנות מהרבה מאוד יתרונות –
- גישה ישירה לקהל שלכם – אתם לא צריכים לפרסם בתקציב גבוה, ולתת לאלגוריתם ללמוד את התחום. הקהל כבר "שבוי" בקבוצה, שהוא בחר להצטרף אליה.
- אין עלויות שיווק – פרט לעלות זניחה (יחסית לרווחים) של ניהול העמוד בצורה מקצועית, הרי שאין עלויות פרסום בפייסבוק, ואלו הרי העלויות הגבוהות ביותר בשיווק כיום.
- אינטראקציה חכמה עם הקהל – מכיוון שמדובר בקבוצה, הרי שאפשר ליזום פעילות ואינטראקציות שמעודדות תגובות ופעילות בקבוצה, מה שאומר שהיא תגדל מתוך הרצון הטבעי של הקהל להשתתף בדיון. אתם לא צריכים להשקיע כמעט כלום, והעסק גדל.
איך זה עובד?
אי אפשר ללמד אתכם את כל התורה, שכן ניהול עמודי פייסבוק זה מקצוע בפני עצמו. ובכל זאת, חשוב מאוד שתבינו לאן נושבת הרוח, כיצד הדבר מתנהל, ומדוע. מנהלי עמודים מקצועיים בפייסבוק יבקשו מכם הרבה מאוד מידע. הם צריכים לשאול שאלות, לחקור ולהבין, כי הם צריכים לדעת את העסק שלכם כדי לייצר תוכנית עבודה מסודרת לפיתוח וניהול העמוד.
בונים קונספט לתדמית לעמוד ולמוצר או לשירות, ומתחילים לייצר פוסטים שנוגעים ומפעילים את קהל היעד שלכם. הפוסטים נשענים על האופנות החדשות ביותר והמתקדמות ביותר, הן מבחינת אופי הפוסט והן מבחינת העיצוב, בכדי לשמור על המותג עדכני ועכשווי, ועם תקציב שהוחלט מראש מקדמים את הפוסטים הנכונים ביותר, תוך שיפור מתמיד בעזרת מדידת תגובות קהל היעד, והעלייה במכירות.